Sobota, Styczeń 4, 2020, 11:33

Branża hotelarska jak każda inna, podąża płynnie za duchem czasu.

Aby nie zostać w tyle, warto sprawdzić kto będzie odwiedzał hotele w Polsce i jakim wymaganiom będziemy musieli sprostać.

 

Kategoria wiekowa 25- 40 lat będzie stanowić największą silę roboczą w 2020 czyli osoby urodzone po 1980, Z badań wynika, że kładą oni większy nacisk na doznania poza materialne i atmosferę niż na dobra materialne. Kolejne pokolenie natomiast, (urodzone po 1995) nie wyobraża sobie działania bez internetu i gadgetów ery cyfryzacji.

Czym w takim razie możemy zabłysnąć w 2020 w naszych hotelach ?

1) Hotel w Komórce.

Dostępna mobilna wersja strony internetowej to podstawa a aplikacja hotelowa, dzięki któej można otrzymać zniżki na dodatowe usługi brzmi już bardziej interesująco.
Dodając jeszcze dodatkowe atrakcje okolicy stwarza się pakiet nie od odrzucenia.
Taka właśnie jest polska aplikacja ExtraInHotel – przystępna cenowo i bardzo intuicyjna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Waszych gości.
Link do aplikacji
.
2) Spacer po hotelu Online

Czasami zdjęcia na portalach rezerwacyjnych nie oddadzą wszystkiego. Współcześni goście przed przyjazdem mogą chcieć czegoś więcej. Rozwiązaniem jest wirtualna spacer po hotelu. Pozwólcie aby Gość sam się oprowadził po hotelu nie wychodząc z domu.

3) Chat boty

Szybkość interakcji przy zapytaniach ofertowych, może stanowić kluczową przewagę nad konkurencją. W sytuacji, gdy recepcja ma pełne ręce roboty, chat bot na stroni internetowej lub na portalu społecznościowym, może nas wyręczyć, zwiększając szybkość interakcji i nie zostawiając potencjalnego gościa bez odpowiedzi.

4) Asystenci głosowi

Prywatny concierge w każdym pokoju na pewno podniesie poziom oferowanych usług. Sprawdzi pogodę, zarezerwuje stolik w restauracji czy zagra romantyczną muzykę do nastrojowej kąpieli. Wystarczy zamontować go do pokoju a upselling mamy już zautomatyzowany. Mowa tutaj o: Alexa, Asystent Google, Cortana oraz Siri.

5) Bardzo indywidualne podjecie

Otwieranie pokoi lub sejfu, tylko poprzez skan linii papilarnych czy też wiadomość powitalna w windzie poprzez skan siatkówki oka i automatyczny wybór piętra. Science Fiction czy przyszłość na wyciągnięcie ręki. Zobaczymy, co wniesie postęp technologiczny dla branży hotelarskiej w 2020.

6) Visual Content

Niektóre hotele chcące podążać za pędzącym duchem technologii powinny pomyśleć nad swoim Video marketingiem. Prezentacja walorów hotelu w formie zwiastuna filmowego z użyciem dronów i efektów specjalnych na pewno zachęci potencjalnych gości do rezerwacji. Pamiętajmy o tym, aby pokazać nie tylko miejsce, ale także interakcje i doświadczenia, które przedstawią to, co goście mogą dostać meldując się w waszym hotelu.


Jeżeli myślicie o poprawie wizerunku swojego napiszcie do nas a na pewno doradzimy.
 


Brak komentarzy.
(*) Pola obowiązkowe

Copyright ©2019 Let's Enjoy , All Rights Reserved.

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem